Prima pagină > OSCAR > Oscar: Cel mai bun scurtmetraj si film în limba străină

Oscar: Cel mai bun scurtmetraj si film în limba străină

Duminică va avea loc festivitatea de premiere Oscar 2010, acum toată lumea încearcă să ghicească cine vor fi cei mai bun din cei mai buni anul acesta. O voi face şi eu dar într-un mod mai special, am grupat nominalizările pe categorii.

Acum vom discuta despre cel mai bun scrutmetraj şi film în limba străină.

Cel mai bun scurtmetraj:

The Door – Juanita Wilson, James Flynn

Istället för abrakadabra – Patrik Eklund, Mathias Fjällström

Kavi – Gregg Helvey

Miracle Fish – Luke Doolan, Drew Bailey

The New Tenants – Joachim Back, Tivi Magnusson


Din păcate n-am putut privi integral toate scurtmetrajele, dar trailerele am izbutit. Deci, ciştigătorul din acest an va fi … Kavi

Cel mai bun film în lima străină:

Ajami (Israel)

Das weisse Band – Eine deutsche Kindergeschichte (Germania)

El secreto de sus ojos (Argentina)

Un prophète (Franţa)

La teta asustada (Peru)


Nici la această categorie n-am izbutit să privesc toate filmele, dar analizînd alte premii şi păreri ai altor persoane cred ca pot afirma că … cîştigătorul din acest an va fi … Das Weisse Band

În zilele următoare urmează să analizez şi restul categoriilor.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu